Softul de gestiune hoteliera Freya Hotel

0 Comments

Rate this post

Este Freya Hotel cel mai bun sofware de gestionat hoteluri de pe piață?

Compania Softtehnica a lansat acest software pentru a face gestionarea unui hotel mult mai ușoară. Chiar dacă astăzi industria horeca nu se află în cel mai bun moment din istorie, cu un astfel de software gestiune hotelieră se pot oferi servicii hoteliere mai de calitate, cu o administrare a personalului mult mai eficientă  și cu o eficientizare a tuturol proceselor și operațiunilor din cadrul unui hotel.

Softul de gestionare Freya Hotel are printre avantaje: 

  • realizarea de hotel booking ușor și rapid,
  • oferă un istoric al clienților
  • Poate fi folosit în multiple locații
  • Se poate integra ușor cu site-ul și cu alte soft-uri

Principalele module ale software-ului

  • Gestionarea rezervărilor
  • Gestionarea curățeniei și serviciilor hoteliere
  • Emiterea de facturi și bonuri
  • Gestionare mai multor locații hoteliere din același soft
  • Integrarea cu site-ul pentru gestionarea rezervărilor online
  • Checkin Imediar – checkin prin email și rezervare fără alte hârtii
  • Diagrama Gantt
  • Gestionare rezervări pentru evenimente și de grupuri

Integrarea cu soluția de gestiune restaurant, de spa si parcare

Softul de gestionare Freya Hotel se poate integra foarte ușor cu sistem de la punctele de vânzare astfel permițând procesarea rapidă și ușoară a plăților, toate informațiile fiind trimise către soft-ul de gestiune hotel. Odată actualizate informațiile în baza de date a soft-ului automat se actualizează și factura clientul cu sumele de plată de la punctele de vânzare. În acest fel clientul poate beneficia de toate serviciile din cadrul unui hotel și poate plăti o singură dată la finalul sejurului. Acesta se poate integra cu foarte multe aplicații sau sisteme de gestiune restaurant, spa și parcare cum ar fi: integrare cu aplicația de parking, cu soft-ul restaurantului și al spa-ului, cu sistemul de gestionarea a minibarului, sau sistemul de gestionare a telefoanelor.

Integrarea cu solutia de self order 

Acest sistem de self oder este foarte potrivit în aceste zile deoarece reduce interacțiunea interumană. Principalul rol al unui atfel de dispozitiv este de reduce aglomerația și traficul mare de clienți la orele de vârf. Un astfel de dispozitiv se integrează cu softul de gestionare Freya Hotel în care se înregistrează toate datele introduse de clienți și se transmit mai departe către personalul responsabil.

Integrarea cu website-ul pentru gestionarea rezervarilor online si cu aplicatiile de rezervari online 

Integrarea software-ului cu site-ul hotelului se face foarte rapid, se poate face integrarea cu majoritatea platformelor care găzduiesc un site. Prin această integrare se vor prelua automat și inregistra în baza de date a sistemului toate rezervările online. Cu ajutorul acestui sistem se vor mai prelua și înregistra în baza de date și rezervările reazlizate pe plaftmormele de booking. Integrarerea site-ului cu astfel de aplicații este ușoară și rapidă și după integrare toate procese se fac automat de către sistem.

Echipamente utilizate si consumabile

Printre consumabilele care trebuie schimbate la un astfel de software se numără:

  • Rola hartie termica 80mm
  • Rola hartie termica 58mm
  • Rola hartie termica 27mm

Acest tip de hârtie de folosește în imprimările termice. Cu acest soft sunt cumpatibile: Samsung Bixolon, Epson, Lukhan, Birch, Star Miconics Citizen, Seiko, IBM, Aures.

Echipamente compatible cu acest software:

Sisteme POS:

  • Aures Yuno POS
  • Aures Sango
  • BeTouch BT1506
  • ELO 15E1
  • ELO FEC AerStore15E1

Tablete:

  • Lenovo IdeaPad MIIX3
  • Lenovo Tab A7
  • ThinkPad 10
  • Samsung Galaxy Tab4

Self order:

  • Freya Self Order Podea
  • Freya Self Order Perete

Case de marcat:

  • Tremol Touch
  • Tremol S
  • Datecs
  • Activa
  • Daisy Expert
  • Eltrade
  • Novitus
  • Optima CR1020
  • Sapel Smart 258

Cântare:

  • Dibal 500 WIND
  • Vedia VDS 6
  • CAS CL 5200B
  • Digi SM100
  • Digi DS 782
  • Jadever JPL
  • Dibal G310

Imprimante termice:

  • Aures ODP 333
  • Bixolon SRP 350
  • Bixolon SRP-F 310
  • Custom Q3X
  • Datecs EP50
  • Epson TM-T20
  • Sewoo LK-T320
  • Sewoo Kube 2
  • Birch BP-T3

Imprimante fiscale

  • Epson N TM-T260F
  • Datecs FP 550T

Aparate de inventariere:

  • Cipherlab CPT 8001
  • Optiocn DCL1531

Sertare de bani:

  • Mediu MK350

Niveluri de licențiere

Programul de gestiune horeca oferit prin intermediul platformei online Freyapos vine cu două tipuri de pachete principale de licențiere și anumite: primul pachet este pachetul standard și al doilea este pachetul profesional. În cele ce urmează o să vă prezint care sunt diferențele dintre cele două și cu ce beneficii în plus vin pachetul profesional.

Beneficiile pachetului standard:

  • Oferă posibilitatea unui număr nelimitat de operatori
  • Se poate folosi pentru 1 singur hotel/clădire
  • Numărul maxim de camere pe care ar trebui să îl aibă hotelul este de 30 de camere
  • Acest pachet vine și cu modulul de rezervări/cazări
  • Modul de operare de tip Diagramă Gantt este o altă caracteristică a acestui pachet
  • Modul de operare de tip Plan hotel se află printre caracteristicile acestui pachet
  • Acest pachet oferă un tablou de bord
  • Veți primi și modulul de operare cu clienți și grupuri de clienți
  • Cu acest pachet puteți să imporați clienții și rezervările din fișiere CSV
  • O altă caracteristică a acestui pachet este posibilitatea de integrare cu Freya Restaurant
  • Emitere de facturi, chitanțe și proforme este un alt beneficiu al acestui pachet
  • Pachetul standard oferă și prosibilitatea de emitere factură personalizată cu logo-ul hotelului și text predefinit
  • În cadrul acestui pachet se pot stabili tarifele în diferite valute: LEI, EUR, USD, etc.
  • Tot acest pachet oferă posibilitatea de încasare a banilor prin mai multe modalități: cash, tichete de vacantă, card, OP, protocol, cont client, etc.
  • Cu acest pachet se poate tipări bonul fiscal pe casa de marcat sau imprimantă fiscală
  • Un alt beneficiul este posibilitatea de tipărire a fișei de cazare/rezervare
  • Oferă posibilitatetea de a limita acțiunile în funcție de user-ul conectat, prin posibilitatea de a crea roluri în sistem,  cum ar fi: recepționer, contabil, etc.
  • Tot acest pachet oferă posibilitatea de partajare a camerilor
  • Dacă aveți acest pachet puteți primi un raport de inchidere de zi
  • Dar și alte rapoarte generale de cazări, clienți, rezervări, plăți
  • Cu acest pachet puteți ține evidența în ceea ce privește curățenia din camere, dar și rapoarte personalizate pentru personalul deservent
  • Un alt beneficiul este posibilitatea de a transfera cheltuieli de la o cameră la altă
  • În plus, acest pachet vă oferă posibilitatea de a ține evidența produselor consumate din minibar
  • O altă caracteristică a pachetului standard este că oferă informații despre istoricul clienților ( individuali, companii, sau agenții de turism)
  • Un ultim beneficiul al acestui pachet este că oferă posibilitatea de chemare de taxi prin integrarea cu alte servicii specializate

Beneficiile pachetului profesional:

Pachetul profesional oferă aceleași beneficii ca pachetul sandard și în plus:

  • Numărul maxim de hoteluri/camere care pot fi gestionate cu acest soft este nelimitat
  • Numărul de camere care pot fi administrate cu acest pachet este nelimitat
  • Prin achiziționarea acestui pachet puteți integra soft-ul cu sistemul de control acces în camere oferit de alți producători: acces pe bază de card RFID, alertă geam-ușă deschisă, setare temperatură în cameră
  • Oferă posibilitatea de rezervări de grup de clienți/agenții
  • Cu acest pachet se pot importa rezervările de grup din fișiere CSV
  • Acest pachet oferă beneficiul că trimite un email automat la clienți cu detalii despre rezervare, impreună cu factura fiscală/proformă. ( vine cu un template standard de email)
  • Interfați rapidă de vânzare pentru produsele din recepție, este o altă caracteristică a acetui pachet
  • Acest pachet oferă beneficiul de a oferi tarife preferențiale în funcție de agenție, client, sau sezonalitate
  • Cu acest pachet puteți obține rapoarte statistice, grafice pentru departamentul de marketing
  • Un alt avantaj impotant al acestui pachet este că oferă posibilitatea de utilizare a unui card unic pentru intrare în cameră, sau achitare plăți în zone precum; club, bar, restaurant, spa, iar soldul total poate fi achitat în ziua decazării
  • Cu acest pachet veți primi pe mail un raport la închiderea de zi
  • Posibilitatea de preluare automată a datelor personale ale clienților de pe documentele de identitate utilizând cititoare speciale oferiți de diverși furnizori
  • Acest pachet oferă posibilitatea de integrarea cu sisteme de tip Channel Manager: Booking.com, expedia.com, etc.
  • Tot cu acest pachet se poate integra softul de gestionare cu site-ul web al hotelului
  • Cu acest pachet model software-ul se poate integra ușor cu diverse tipuri de centrale telefonice
  • Acest pachet vine cu funcții suplimentare ale Tabloului de bord cum ar fi: amânare rezervare, curățenie multiplă ale camerilor, decazare multiplă, etc.
  • Un ultim avantaj al pachetului profesional este că vine cu modul de bază de tratament care oferă fișă de tratament, raport către Casa de Pensii, etc. Acesta fiind foarte util pentru zonele balneoclimaterice.

Related Posts