Tot ce trebuie să știi despre software-ul de gestionare hotel – Expressoft
Programul de gestiune hotelieră Infor HMS oferit de cei de la Expressoft Technology are foarte multe module și funcții atfel încât să acopere complet tot ce ține de gestionarea și administrarea unui hotel.
Principalele module ale soft-ului de management hotel sunt:
-
- Principalul modul oferit de acest soft este de gestionare în același loc a rezervărilor provenite de pe diferite canale pe care le deține hotelul. Aceste canale de unde pot venit rezervările și pot fi adăugate în baza de date a programului sunt: site-ului propriu (rezervări online), aplicații de hotel booking, paginile de pe rețele de socializare etc.;
- Un alt modul al soft-ului permite verificarea în timp real a gradului de ocupare al hotelului, în paralel cu verificarea situației rezărvărilor;
- Software-ul permite gestionarea și emiterea documentelor necesare pentru check-in-ul sau check-out-ul clienților;
- În același timp soft-ul are un modul prin care se trimit facturile prin email direct din aplicație;
- Soft-ul permite și o gestionare rapidă și eficientă a tarifelor speciale care pot apărea pentru anumite evenimente sau tarifele diferențiate în funcție de sezon;
- O altă funcție a soft-ului este de creare de pachete speciale pentru clienții fideli, sau chiar oferte de weekend;
- Software-ul permite vizualizarea rapoartelor importante la un click distanță;
- În același timp software-ul ține evidența clară pentru curățenia din camere, dacă există vreun defect tehnic într-o cameră, dar se pot adăuga în baza de date și obiectele uitate de clienție.
Integrarea cu solutii informatice externe
Aplicația de software gestiune hotel Expressoft oferă posibilități inedite de integrare cu diferite soft-uri externe care fluidizează procesele din cadrul unui hotel, printre aplicațiile software externe care pot fi integrate cu programul de gestionare hotel Expressoft numărându-se și:
1. Winmentor Clasic – Acesta este un program de contabilitate. Odată ce conectați Expressoft Master/MyCheck cu Winmentor Clasic vă puteți ține contabilitatea unui hotel mult mai simplu și mai organizat.
Această integrare permite importul și exportul între aceste două sisteme. Atfel se pot exporta următoarele documente:
-
- În partea de intrări se pot exporta note de intrare-recepție;
- Se pot transfera note de predare-recepție;
- Tot în ceea ce privește intrările se pot exporta sau importa avize de expediție;
- În același timp se pot transmite și facturile emise de Expressoft Master;
- Se mai poate transfera tot ce ține de consum din cadrul hotelului;
- În același timp se pot importa sau exporta vânzările sau încasările din Expressoft Check;
- Smart bill – la fel ca Winmentor Clasic și Smart bill este un program de contabilitate, care permite comunicarea la nivel de tranzacție între aceste 2 sisteme. În acest caz managementul stocurilor este făcut de Smart Bil și preluat de software-ul de gestionare hotel Expressoft.
Integrarea în acest caz este foarte simplă și se realizează prin intermediul unu plugin.
În momentul în care se realizează un export al tranzațiilor acesta se face pe firmă cu ajutorul CUI-ului companiei. Acesta realizându-se automat în momentul în care se închide o notă în MyCheck.
2. Xporter – Acest software permite exportul documentelor care sunt în format .txt din software-ul de gestionare hotel Expressoft. După ce faceți un astfel de export puteți încărca documentul într-o aplicație de contabilitate.
Exporter permite exportul următoarelor documente: Note intrare recepție; Note predare recepție; Producție; Facturi; Consumuri; Monetare Monetare împărțite pe forme de plată; Reglări inventar; Nomenclator firme; Nomenclator gestiuni; Nomenclator produse; Nomenclator forme de plată.
În afară de aceste două aplicații software externe, programul de gestiune horeca Expressoft se mai poate integra și cu:
-
- M.finanțe.ro – aceasta permite integrarerea și validarea Cui-lui uneui societăți partenere;
- Google Maps – Prin acestă integrare se permite afișarea unei hărți împreună cu afișarea timpului estimativ de livrare în cadrul software-ului de gestionare hotel Expressoft;
- Imprimanta fiscală FP – Integrarea asta permite emiterea bonului fiscal direct din softul de marcaj, în așa fel încât să fie în conformitate cu legislația în vigoare;
- Aplicații cu POS-uri bancare prin intermediul protocoalelor: Fast Lane, Smart ECR și Hypercom;
- DIGI și DIBAL – Acestea sunt două aplicații de cântare și se utilizează pentru configurarea produselor și prețurilor acestora în memoria cântarului și în cele din urmă tipărirea etichetelor pentru produse.
Integrarea cu soluții gestiune restaurant, self ordering, beauty&spa, delivery
În ceea ce privește integrarea cu soluțiile de gestiune de restaurant, self ordering, beauty&spa și delivery, Expressoft oferă soluții interesante pentru fiecare din aceste domenii.
» Expressoft myCheck Table Service – acesată aplicație este pentru domeniul fine dining și casual fine dining. Această aplicație este flexibilă, ușor de utilizat și se integrează ușor cu alte sisteme din cadrul unui hotel.
Funcții ale aplicației Expressoft myCheck Table Service:
-
- Oferă posibilități multiple pentru clienți să-și personalizeze preparatele cu opțiuni cum ar fi extra topping sau chiar pot adăuga mențiuni despre cum doresc să fie preparatul comandat;
- Prin acestă aplicație se trimit comenzile direct la bucătărie sau la bar;
- Cu acestă aplicație se pot oferi reduceri doar pentru anumite preparate dintr-o comandă mai mare;
- O altă funcție a acestei aplicații este de a organiza rezărvările clienților, oferă o privire de ansamblu asupra meselor disponibile într-un anumit interval orar, timpul potrivit pentru fiecare rezervare și oferă notificări privind timpul de sosire a clientului;
- Cu această aplicație se poate separa o notă de plată în mai multe note diferite;
- Oferă discounturi pentru clienți/ vouchere.
» Expressoft Quick Service este o aplicație care oferă o organizare perfectă a comenzilor pentru o servire rapidă. Funcțiile acestei aplicații:
-
- Simplifică procesul de preluare a comenzilor;
- Se pot personaliza meniurile cu opțiuni suplimentare la felurile de mâncare ca sosuri extra sau extra topping;
- Are un display intuitiv pentru clienți oferindu-le informații despre ce produse au comandat și cât trebuie să plătească;
- Aplicația introduce toate informațiile clienților într-o bază de date și pe baza informațiilor acumulate poate genera discounturi, vouchere de fidelitate, oferte personalizate etc.
» O altă aplicație îndrăgită de la Expressoft este MyCheck Delivery, care gestionează tot ce ține de livrările la domiciliu.
Funcții principale ale acestei aplicații:
-
- Se poate integra ușor cu modulul de Call Center care ajută la identificarea clientului după numărul de telefon și alocă comanda la cel mai apropiat centru de livrare;
- Aplicație se poate integra cu Google Maps, astfel adresele de livrare vor fi marcate pe hartă, iar clienți primesc, în timp real o estimare a timpului de primire a comenzi;
- Conține o bază de date cu situația detaliată a fiecărei comenzi;
- Oferă rapoate detaliate legate de vânzări, profituri, timp mediu de livrare etc.
» Expressoft POS Beauty este aplicația responsabilă cu gestionarea unui salon de beauty&spa din cadrul hotelului.
Principalele funcții ale aplicației sunt:
-
- Aplicația vine cu un CRM în care sunt adunate toate informațiile referitoare la clienți astfel poți oferi vouchere și discouturi de fidelizar;
- Aplicația este ușor de utilizat se pot stabili ușor programări;
- Aplicația ține o evidență a timpului de lucruri și a pauzelor făcute de fiecare angajat;
- Aplicația oferă rapoate detaliate despre vânzări, profituri etc.
Pentru fololosirea programului de gestiune hotelieră Expressoft veți putea beneficia de cele mai bune și mai moderne echipamente:
1. Pentru afisaje digitale:
-
-
- Afisaj digital LG Seria SM5KD
- Afisaj digital LG Seria Standard Esential SE3KD
- Masa interactiva
- Totem Display 55″/65″
-
2. Pentru imprimante:
-
-
- Expressoft Fiscal POS FP-700
- Expressoft Fiscal POS FP-700 & Afisaj client Datecs DPD 501
- Afisaj client Datecs DPD 501
- Imprimanta fiscala Datecs FP-700
- Imprimanta fiscala Datecs FP-700 & Afisaj client Datecs DPD 501
- Imprimanta fiscala Datecs FP-650 & Afisaj client Datecs DPD 501
-
3. Pentru orice astfel de sistem sunt nevoie de anumite consumabile care trebuie înlocuite la un anumit interval de timp. Acest soft pentru hotel utilizează următoarele consumabile:
-
-
- Role hartie termica 57mm x 30m
- Role hartie termica 79mm x 30m
- Role hartie termica 57mm x 13m
- Role hartie termica 79mm x 30m
- Role hartie offset 76mm x 30m
- Role eticheta termica autoadeziva 32 x 25mm / 2000 etichete pe rola
- Role eticheta termica 40x46mm/600 etichete pe rola
- Role hartie termica 80mm x 60m (60 buc/cutie)
- Card magnetic de autentificare
- Ribon ERC38 EPSON (Epson TM- U220/230)
- Role eticheta termica autoadeziva 100 x 39 mm / 965 etichete pe rola
-