Program gestiune hoteliera cu sofware Pyn Booking

0 Comments


Rate this post

Pyn Booking oferă unul dintre cele mai apreciate și folosite programe de gestiune hoteliera de pe piață. Programul are foarte multe funcții, astfel încât să poată acoperi toate domeniile de interes în ceea ce privește administrarea unui hotel. Cu toate acestea, pe lângă aceste funcții oferă și posibilități multiple de integrare cu alte sisteme și aplicații astfel încât să facă tot procesul de administrare a unui hotel automatizat.

Soluțiile de gestionare hotelieră oferite de Pyn Booking

Acest software de gestiune horeca oferă o gamă variată de soluții de gestionare horeca printre care:
• Programul de management al proprietății
• Channel Manager Integrat
• Booking Engine
• POS pentru gestiune restaurant
• Oferă un pachet de realizare a unui site pentru hoteluri
• Aplicație Guest self service
• Aplicație Kiosk Hotel

Prezentarea programului de management al proprietății:

Pyn Booking oferă un program de management proprietate prin care se gestionează toate activitățile din cadrul unui hotel. Acesta poate fi și un soft de gestiune pentru pensiune deoarece are toate caracteristicile pentru a gestiona orice companie care oferă cazare. Acest program prezintă o multitudine de funcții, printre acestea se numără și:
• Gestionarea tuturol rezervărilor la un loc, reverzări online, rezervări telefonice, rezervări prin email, rezervări făcute prin agențiile de turism, etc.
• Programul este foarte potrivit acestor vremuri deoarece elimină cozile și aglomerația, deoarece oferă posibilitatea de check-in online. În sistem, când un client face o rezervare se face atucomat un cont de client în care sunt introduse toate informațiile clientului. Programul trimite automat un email clientului cu o invitație pentru check-in online. Când clientul ajunge la hotel are acces la cameră prin sistemul de yale cu cod QR, sau prin carduri/chei de acces.
• Programul gestionează foarte bine tot ce ține de plăți și metode de plată, astfel nu a fost niciodată mai ușor pentru un client să facă check-out-ul din hotel, deoarece totul se poate face online, plata camerei și serviciilor de care a beneficiat în hotel se poate realiza de asemenea online.
• În același timp programul oferă rapoarte amănunțite în timp real. Sistemul înregistrează toate datele importante despre operațiunile hoteliere și când este nevoie introduce aceste informații în rapoarte. Aceste rapoarte se pot accesa de oriunde este nevoie doar de un dispozitiv care să fie conectat la internet.
• Programul oferă posibilitatea de a sincroniza toate departamentele din cadrul unui hotel.
• Oricât de mare ar fi un hotel programul Pynbooking poate fi utilizat de un număr nelimitat de angajați, astfel fiecare angajat va primi acces în platformă în funcție de postul și atribuțiile sale. În plus toate activitățile angajaților pe platformă sunt salvate și pot fi verificate oricând.
• Programul se poate accesa foarte ușor de oriunde, nefiind nevoie să fie instalat sau mai ales neavând nevoie de mentenață.

Modulul de rezervari

Acest modul oferit de cei de la Pyn Booking are foarte multe funcții și poate fi utilizat în diverse moduri. Modulul adună la un loc toate rezervările făcute la hotel de pe site-ul hotelului, pagina de Facebook, aplicații de hotel booking, etc., atfel încât actualizează în timp real disponibilitate camerelor, prețurile acestora, împreună cu unele discounturi, după caz.
Software-ul se integrează cu site-ul și pagina de Facebook a hotelului, astfe încât va afișa un buton cu Rezervă Acum și toate rezervările facute apăsând acel buton vor fi înregistrate în sistem.
Acest modul oferă posibilitatea de a se afișa coduri promoționale sau vouchere pentru clienții fideli, sau oferte speciale de Crăciun, Revelion, sau alte săbători.
Modul de rezervări Pyn Booking se poate personaliza ușor și rapid în funcție de cele mai importate caracteristici ale hotelului.

Integrarea cu alte solutiile de gestiune

Integrarea cu Aplicația Guest self service. Acesta este o aplicație pentru clienți care este integrată automat cu PMS-ul Pynbooking. Aplicația are foarte multe funcții interesante printre care:
• Oferă posibilitatea clienților să verifice în timp real disponibilitatea camerelor din hotel, iar odată ce face o rezervare va primi automat acces la fișa de cazare.
• Odată ce face o rezervare i se va crea automat un cont de client self service, iar prin acest cont ei pot solicita diverse servicii de la hotel cum ar fi : curățenia în cameră, spa, minibar, transfer de la aeroport, etc.
• Prin acestă aplicație oaspeții pot achita cazare online, iar plățile sunt securizate și procesate pe loc.
• Cu ajutorul acestei aplicații un hotel poate cere recenzii de la clienții lor, pentru a afla părerea sinceră despre sejurul avut astfel încât să-și poate îmbunătății serviciile

Integrare cu aplicația Kiosk. Acestă aplicație are ca principală caracteristică oferirea clienților posibilitatea de a face check-in și check-out singuri cu ajutorul tabletelor sau kiosk-urilor care sunt amplasate la recepție.
Prin acestă aplicație se facilitează accesul în cameră deoarece după ce se face check-in-ul se va emite automat un card de acces în cameră.
În aceste zile o astfel de aplicație este foarte utilă deoarece elimină contactul fizic cu personalul hotelului și în acelși timp elimină completarea formularelor interminabile de la recepția hotelului. Astfel încât tot procesul de check-in și check out este foarte simplificat, totul realizândute rapid și ușor.

Software-ul de gestionare hotelieră Pyn Booking se poate integra și sincroniza cu o mulțime de aplicații externe cum ar fi booking.com
Se poate realiza o integrare și cu sistemul de yale al hotelului dar și cu programul de scanare a cărților de identitate, a sistemelor TV, sau de iluminat și multe alte sisteme care se folosesc pentru gestionarea unui hotel.

Probabil cel mai important sistem cu care se integrează soft-ul de gestiune a unui hotel Pyn Booking este cu sistemul POS pentru restaurant sau pentru alte puncte de vânzare. Cu ajutorul unui astfel de sistem comezile sunt preluate foarte repede și transmise către bucătărie sau bar. POS se conectează cu casele de marcat, cu datele de identificare ale firmei și cu foarte multe metode de plată astfel realizează facturări foarte rapid și elimină erorile umane.

Echipamente si consumabile

Acest sistem nu are nevoie de o infrastructură sau de echipamente speciale, se instalează pe orice device și se accesează rapid de oriunde. Astfel nu necesită nici consumabile sau alte lucruri de care au nevoie majoritatea programele de acest tip de pe piață.

Sistemul de gestionare hotelieră oferite de PynBooking are patru pachete de servicii pentru hoteluri, iar aceste pachete incluzând:

PMS Hotel
• Oferă posibilitatea de gestionare a rezervărilor
• Oferă planuri tarifare și încasări tarifare
• Oferă opțiuni de facturare rapide și simple
• Oferă posibilitatea de a se face check-in check-out online
• Trimite email-uri automatizate
• Oferă rapoarte detaliate generate automat

Chanel manager
• Gestionează rezervările realizate de pe site propriu, Facebook sau booking.com, dar și alte aplicații asemănătoare
• Sistemul actualizează rezervările automat în timp real
• Oferă posibilitatea de a se integra cu toate platformele de vânzare
• Are o interfață intuitivă care afișează în timp real tarifele, rezervările, disponibilitatea camerelor sau posibile restricții
• Oferă rapoarte periodice

Booking Engine
• Oferă posibilitatea de adăugare a unui buton “Rezervă acum”
• Gestionează toate rezervările venite de pe site-ul hotelului sau de pe Facebook
• Generează automat coduri promoționale vouchere, oferte de sărbători, etc.
• Trimite mailuri automatizate pentru clienți pentru a face check-in-ul online
• Are o secțiune specială pentru recenziile clienților

POS Restaurant

• Oferă posibilitate de plasare comenzi pe telefon sau tabletă
• Oferă posibilități de facturare
• Are opțiunea de a trimite automat comenzile la bucătărie sau bar
• Oferă rapoarte detaliate
• Se pot exporta documente și informații pentru contabilitate
• Oferă actualizarea automată a inventarului

Tags: , , , ,