Solutie de soft gestiune hotel oferita de S2S Tehnologies

0 Comments

Rate this post

Totul despre softul de gestionare hotelieră Imperial Hotel & Rooms

Soluția de soft gestiune hotel oferită de S2S Tehnologies Imperial Hotel & Rooms este un soft de gestiune hotelieră completă, conceput, în special pentru hotelurile mici și mijlocii, dar și pentru moteluri, deoarece are o interfață extrem de simplă și ușor de folosit în care se pot aduga informații legate de rezervări, facturare, grad de ocupare, etc.

Este recomandat să se folosească împreună cu programul de gestiune restaurant Imperial Bar & Restaurant pentru a avea toate funcțiile de care ai nevoie pentru a administra eficient un hotel.

Compania S2S Tehnologies pune la dispoziția clienților 4 tipuri de aplicații:

    • Imperial POS & Retail – acestă aplicație se ocupă cu gestinarea tuturol activităților din cadrul unui magazin. Această aplicație poate fi folosite atât pentru magazine mici de familie, cât și până la supermarketuri mari.
    • Imperial Bar & Restaurant – acestă aplicație asigură gestiunea unui restaurant sau a unui bar. Prin acestă aplicație nu numai că se facilitează comunicare între ospătarul resturantului și bucătar, dar oferă și funcții de gestionare a stocurilor din cadrul unui restaurant sau a unui bar.
    • Programul de management hotel sau Imperial Hotel & Romms cu i se mai spune oferă posibilitatea de gestionare completă a unui hotel, de la gestionarea camerelor, emiterea de facturi, ajută și la eficientizarea tuturor proceselor din cadrul unui hotel.
    • Imperial Service – acest program se folosește pentru generarea de devize pentru orice fel de service. Programul se adresează service-urilor auto, service-urilor de motociclete, service-urilor pentru ambarcațiuni, service-ul IT și service-ul GSM pentru telefoane mobile. Acesta generează devize estimative și de reparații pentru diversele obiecte stricate.

Primele 3 aplicații se pot integra foarte ușor una cu alta pentru o gestionare optima a unui hotel. Pentru un hotel care oferă și cazare, are și un restaurant, dar are și un magazin combinația dintre aceste 3 programe poate fi perfectă.

Modulele si funcționalitățile soft-ului

Acest software vine cu un număr foarte mare de funcții pentru a coperi toate nevoile ce țin de administrarea unui hotel. Astfel printre funcțiile software-ului de gestiune hotel Imperial Hotel & Romms se numără:

    • Funcție pentru gestionarea rezervărilor – acesta se ocupă de gestionarea rezervărilor făcute prin telefon.
    • Gestionarea comenzilor din cadrul restaurantului – Această funcție se ocupă cu preluarea și transmiterea comenzilor făcute pe cameră.
    • Emite facturi către clienți. Facturile sunt emise în conformitate cu legislația în vigoare și cuprind și taxele hoteliere locale.
    • Gestionarea camerelor. Cu acestă funcție software-ul se ocupă de tot ce ține de camerele unui hotel de la gradul de ocupare, până la curățenia din camere sau unele defecțiuni apărute.
    • Gestionarea și transferul tuturol banilor pe care trebuie să-i plătească un client pentru serviciile pe care le-a primit la suma de plată totală de plată la check-out. În acestă sumă se adăugă serviciile adiționale și tot ce a consumat clientul în cadrul hotelului.
    • Gestionarea documentelor clienților. Prin acestă funcție soft-ul stocheză în baza de date toate documentele legale de la clienți care au fost în hotel, copie de buletin, copie după pașaport, etc.

Softul de gestionare hotelieră Imperial Hotel & Romms este unul din softurile de pe piață cu cele mai multe module, care acoperă tot ce ține de gesiunerea optimă a unui hotel.

  • Modulul de trimitere avize online – acest modul se adresează pentru S2S POS Standard și Pro și are funcția de trimitere de avize pentru punctele de lucru din cadrul unui hotel.
  • Comunicare POS bancar – acest modul se adresează pentru S2S POS, Bar sau FastFood și are funcțiile:
    • Transmitere prețului către POS-ul bancar
    • Poate închide un bon la încasare
  • Imperial POS & Retail – Export cântar SelfService  – acest modul se poate folosi la orice versiune de POS & Retail și are funcțiile:
  • Facilitează exportul articolelor care trebuie cântărite la cântarul de pe raionul unde se află aceste mărfuri.
  • Modulul de update la casele noi de marcat – acest modul este un update pentru softul S2S și este un driver pentru casa de bază de cu număr unic de indetificare.
  • Modulul Imperial POS & Retail – acest modul se adresează pentru S2S POS Basic și Standard și are funcțiile: 
    • Emite etichete pentru rafturi
    • Emite etichete de preț
    • Emite etichete de discount
    • Emite etichete PDF

Tipuri de unitati de cazare carora se adreseaza solutia

Acest software este conceput pentru a fi utilizat de:

    • Pensiuni – acesta poate fi și un soft de gestiune a unei pensiuni, gesionând rezervările pensiunii și încasările acesteia
    • Motel – permite gestionarea cazărilor
    • Hotel – este potrivit pentru hoteluri de orice dimensiune și oferă o gestionare completă a acestora.

Echipamente si accesorii

Echipamentele potrivite pentru astfel de program de gestiune horeca sunt:

Calculatoare

    • Sistem Fujitsu Esprimo Q510 USFF
    • Posiflex Mini PC TX 2100
    • Sistem HP COMPAQ Pro 6300 SFF Intel I3 3220
    • Sistem HP COMPAQ 6000 Pro SFF C2D E8400
    • Sistem G850 HP RP5800 SFF + Windows 10
    • Sistem Lenovo M90 i3 + Windows 10

Monitoare

    • Monitoare recondiționate 17″
    • Monitor touchscreen ZT1501
    • Monitor touchscreen M467TB 15″ FLAT

UPS:

    • UPS 600VA 360W Quer MicroPower 600
    • UPS centrale termice 12V 600W SINUS PUR INTEX

Acesorii 

    • Display client Posiflex
    • Tastatura USB Intex
    • Hub USB 2.0 7 porturi
    • Card acces ospătar și vânzător
    • Repetor de semnal RS485
    • Transmițător semnal GP 1000 T
    • Receptor Clock SB500
    • Transmițător ET-C Waterproof
    • Hub USB 2.0 4 porturi
    • Hub USB 10 porturi 2.0 QUER
    • Adaptor WIFI B/G/N cu antenă QUER

În ceea ce privește consumabilele pentru acest software nu sunt nevoie de prea multe, doar de următoarele:

    • Role hârtie termică 57mm/16m
    • Role hârtie termică 57mm/30m
    • Role hârtie termică 80mm/20m
    • Role hârtie termică 80mm/60m

Niveluri de licențiere

Software-ul de gestiune hotel oferit de S2S Tehnologies vine cu trei variante de licențiere: primul este pachetul BASIC, al doilea este pachetul STANDARD și al treilea este pachetul PROFESIONAL. În cele ce urmează o să vă prezint toate funcțiile acestor pachete.

Pachetul Basic conține:

    • Funcția de gestionarea completă a unui hotel
    • Funcția de gestionare, stocare și administrare a rezervărilor
    • Acest pachet este compatibil cu modulul Imperial Bar care transferă sumele de plată ale clienților de la bar și restaurant pe camera clientului, astfel acesta va plăti o singură dată.
    • Funcția de gestionare a curăteniei. Aceasta se referă la ținerea unuie evidențe complete despre curătenia din cameră, la ce oră se face, de cine se face, etc.
    • Cu acest pachet soft-ul va emite facturi, chitanțe și proforme, astfel nu va fi nevoie de alt soft separat care să se ocupe de asta.
    • Tot la acest pachet se ține o evidență despre starea camerelor, dacă este nevoie de vreo renovare, dacă ceva s-a stricat ceva în cameră, dar și o evidență cu gradul de ocupare a camerelor. Puteți obține și rapoarte detaliate generate de soft în legătură cu aceste aspecte.
    • Gestionarea check-in-ului și check-out-ului a clienților din hotel. În cadrul acestui pachet se poate face check-in-ul și check-out-ul doar pentru 10 camere.

Pachetul Standard conține:

    • Acest pachet conține tot ce conține pachetul Basic.
    • În plus față de pachetul Basic acest pachet vă ajută cu ținere contabilității primare. Acest lucru se face prin oferirea de rapoarte de gestiune complete, un registru de casă, fișe de magazine și tot ce ține de ținere unei contabilități primare pentru un hotel.

Pachetul Prodesional conține:

    • Toate caracteristicile pe care le conține Pachetul Stabndard.
    • În plus față de celelalte pachete, Pachetul Profesional vine și cu posibilitatea de a emite bonuri fiscale cu ajutorul interfeței POS & Retail.

Related Posts