Software gestiune hoteliera de la 5stardesk

0 Comments

Rate this post

Softul de gestiune hoteliera 5StarDesk, pentru o gestionare mai eficientă a unui hotel, este unul dintre cele mai cunoscute de pe piață, cu foarte mulți clienți mulțumiți și cu o reputație impecabilă în spate.

Principalele module ale programului de gestionare hotel 5stardesk sunt:

Gestionarea reverzărilor online
Principalul modul al acestui software este cel de administrarea a rezervărilor provenite de pe principalele site-uri de reverzări online. În plus cu acest soft se pot seta foarte ușor prețurile dar și gradul de ocupare al camerelor.
Tot acest modul asigură și alocare corespunzătoare a camerelor. Acest soft ajută la creșterea gradului de ocupare a hotelului prin alocarea adecvată a camerelor.

Actualizare rapidă a tarifelor și a disponibilității camerelor
Orice modificare se face în software în ceea ce privește rezervările, se va actualiza automat instant în toate canalele de vânzare conectate.

Încasare a avansului pentru camere
Cu ajutorul acestui modul clientul nu va mai fi nevoit să se ducă la bancă pentru a plăti avansul la hotel. În acest sens software-ul va genera un link de plată pe care clientul îl va primi automat pe email și va putea realiza plata online.

Gestionarea camerelor
Prin acest modul se pot adăuga rapid camere sau chiar se pot elimina camere, toate aceste schimbări fiind actualizate automat în cadrul canalelor de vânzare.

Automatizarea procesului de check-in
Acest software oferă posibilitatea clienților de a face check-in online. Tot procesul este foarte simplu – odată ce un client plasează o rezervare va primi un email cu o invitație pentru check-in online.

Completarea automată a datelor
Software-ul 5 Star Desk oferă posibilitatea clienților de a scana buletinul și astfel datele personale se vor completa automat în fișa de cazare.

Gestionarea clienților
Prin acest modul software-ul stochează în baza de date toate infromațiile despre clienți astfel încât să ofere când este nevoie toate informațiile despre un client.

Gestionarea rezervărilor de pe site-ul hotelului
Software-ul gestionează aceste rezervări, iar comisionul este 0, astfel clientul va achita doar prețul camerei.

Furnizarea de rapoarte
Soft-ul generează rapoarte detaliate despre rezervările și sursele de provenieță ale rezervărilor, gradul de ocupare al hotelului, veniturile hotelului, etc.

Alerte prin email
Nu doar clienți pot primi alerte prin email ci și conducerea hotelului. Managerul hotelului poate alege să primească notificări la un nou check-in, la o nouă rezervare, la încasarea banilor, etc.

Conturi pentru agajați
Prin acest modul soft-ul oferă posibilitatea de a se crea conturi personalizate pentru fiecare angajat în parte.

Emiterea de facturi
Acest soft emite automat facturi fie în format electronic, fie în format tipărit.

Integrarea ușoară cu aplicația de yale inteligente TTLock
Cu ajutorul acestui modul veți putea administra codurile de acces pentru fiecare rezervare. Aceste coduri vor fi trimise automat către clienți prin email.

Integrare cu software-ul pentru restaurante cafenele terase

Pe lângă aceste module software-ul de gestionare hotelieră 5starDesk se poate integra ușor și rapid cu cu software-ul 5starDesk pentru gestionarea restaurantelor, cafenelelor sau teraselor. Astfel veți putea beneficia de o gestionarea completă și automatizată a hotelului și punctelor sale de vânzare.

Principalele funcțiile ale acestui software sunt:

  • Gestonarea comenzilor online
    În cadrul acestui modul soft-ul înregistrează și administrează toate comenzile provenite online de pe site-ul restaurantului sau de pe pagina de comenzi dedicată de pe 5stardesk.com.
  • Crearea de meniuri digitale
    Cu ajutorul software-ului de la 5stardesk se poate crea meniul digital și se poate comanda chiar online, accesând un link sau scanând un cod QR.
  • Monitorizarea comenzilor
    Un alt modul disponibil în cadrul acestui software este acela de a gestona toate comenzile unui client într-un singur loc. Suma totală de bani pe care va trebui să o plătească un client în urma sejurului la hotel o va plăti la check-out.
    Tot acest modul notifică ospătarul în momentul în care un preparat este pregătit de a fi livrat la client.
  • Preluarea comenzilor de pe dispozitivele mobile
    Acest software stochează în Cloud toate comenzile astfel încât gestionarea lor se va face ușor de pe telefonul mobil sau de pe tabletă.
  • Emitere automată de note de plată și bonuri fiscare
    Odată ce o comandă este preluată, imprimanta de bonuri sau casa de marcat vor emite nota de plată și bonus fiscal astfel încât se elimină timpi de așteptare de emitere a acestora.
  • Gestionarea stocurilor
    Cu acest soft se poate ține cu ușurință evidența tuturor produselor din cadrul restaurantului.
  • Adăugarea ingredientelor rețetelor
    Ingredientele cu care este făcut un anumit preparat se adaugă în software, iar odată plasată o comandă acestea se scad din inventar.
  • Funcția de utilizare în modul offline
    Chiar dacă a picat internetul acest soft se poate utiliza prin comutarea în modul offline.

Înntr-o lume competitivă a managementului hotelier, oferirea de servicii excepționale pentru oaspeți și operațiuni eficiente sunt cruciale pentru succes. 5StarDesk Hotel Software este cheia dvs. pentru atingerea acestor obiective, oferind o soluție cuprinzătoare care duce afacerea dvs. hotelieră la următorul nivel.

5StarDesk este conceput pentru a fi ușor de utilizat, asigurându-se că chiar și cei fără experiență tehnică extinsă pot naviga cu ușurință prin funcțiile sale. În plus, este scalabil pentru a găzdui hoteluri de toate dimensiunile, indiferent dacă conduceți un han tip boutique sau o stațiune întinsă.

Related Posts